Tjena mors^^

Hej, hej!

Som ni vet så är det skolavslutning imorgon.
JIPPIE ^^  Asså idag i skolan hade vi nån tävling (nutidsfinal)
de som hade gått till final var Lisa, Mathilda, Siri, och tre killar.
Våran lärare lottade hur lagen skulle bli.
Det blev, rött lag: Mathilda, Siri och en kille.
Blått lag: Lisa och två killar.
Det lag som vann var, röttlag! Efter skolan så stannade
Sara, Lisa, Isabelle, Melina och jag kvar på skolgården.
Vi lekte bluff i klätterställningen. Efter det så stack melina.
En liten stund efter så gick vi hem till Lisa.
Men när vi lekte bluff då ringde min mamma och undrade
var jag var då sa jag: På skolgården, då sa hon
det är inte så bra för det är nån gubbe(peddo) som går ungefär vid det området.
Sen gick vi hem till Lisa och då träffade vi några kompisar de skulle hämta den
enas lillebror på fritids. Men sen när vi var hemma kom
lisas storesyrra hem och berättade, att hon hade träffat på kompisarna som skulle
hämta sin lillebror men de fick inte det för det var ju nån peddo som hade jagat någon.
Så de väntade sen ringde de lydia (lisas storesyrra) då kom hon från tunnelbana och
då gick hon med och hämta han.
Men iaf när hon var hemma så berättade hon att en av kompisarna hennes kompis,
det var hon som blev jagad, gud vad läskigt :(
Sen så skulle Isabelle till nån pizzeria.
Lisa och Jag följde henne dit. Så hon slapp gå själv.
Det var lite läskigt tycker jag.
Men att min mamma visste att det hade typ hänt något var för
att dagiset hade sagt det.Måste upp jättetidigt imorgon ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0