13åååår<3

hejhej=)
Jag fyller 13 hela år idag känn på den bitches!
Jag fick en klänning från affären vila, en film och en bärbar data det blev ju inte så mycket eftersom datan var jätte dyr men ja bryr mig inte om det för jag e jättenöjd och glad över den...
Pappa satt upp stutsmattan idag också så jag har hoppat på den jag har för det mesta bara suttit o checkat runt på min nya data har inte gjort så mycket mer.
Lillis (mickis kanin) har fött ungar men asså shiit hon fick också bara en och den va verkligen stendöd.
Asså ja fattar inte vad som händer de hände exakt samma sak som för snövit asså ja får damp men nu så ska jag ut måste det har typ bara suttit inne hela dan o det stör mig as mycket hehe.


tjadå ses<3


Kommentarer
Postat av: mickis

Haha, jag vet usch för lillis, men visste du att hon fött 5 ungar till fast alla var döda?

2009-04-11 @ 20:16:26
URL: http://babydollie.blogg.se/
Postat av: jojo

nee men nu vet ja de för du sa ju de till mig när ja kom hem fast alla dom va ju döda oxå

2009-04-11 @ 23:11:45
URL: http://nannaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0