eriksdalsbadet:)

heeejhej
nu e klockan kvart i nio och halv tio så ska vi (klassen) träffas på scenen vi ska till eriksdalsbadet.
Så vi fick sovmorgon oxå woho det var faktiskt länge sen vi fick det...fast ändå så känner jag mig jättetrött hehe.
Hahah undrar hur det kommer gå haha jag tror nog att maffia-gänget kommer faan riva hela stället asså haha..
Vi ska ha med oss matsäck (elr pengar men jag tog matsäck) Igår köpte jag kyckling(jag ska ha kyckling o ris) :)
Igår var jag o kolllade på lite när mikaela var på valpkurs med wille det var sista gången haha det var jättegullit för det var massa andra hundar osv..Berättar mer hur det gick när jag kommer hem från eriksdalsbadet:)



Puss O Kram din skumbanan:) //Jojo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0