kulkul:)

hejheej..
Ja var ju på eriksdalsbadet:) det gick mkt bättre än va man trodde hade iaf skitkul:) efter så stanna jag, melli,sara , siri o mattis i parken vi skulle bestämma vem vi skulle hem till haha men sen så la jag mig på marken o börja sova hhaa nee skojja men det var fett skönt o sen så ville typ alla hem till mig så jag blev tvungen till det..haha
Mattis följde inte med hon gick hem..När vi va hemma hos mig så gick vi till stutsmattan direkt haha o sen så tog jag ut wille lol, det var första gången melli såg han;) haha dom börja kalla han för frankenstein haha vet inte vrf men jaja hahahaahhahaha...Vi gjorde väldigt roliga lekar på stutsmattan haha o efter väldigt länge(det kändes iaf länge) så gick vi in för vi frös..Ja vi satt oss lite vid datan men vi spelade ändå kort samtidigt o sen så började vi ta massa kort me webbkameran:) haha vi hade iaf kul(elr iaf jag man vet ju aldrig vad de andra tkr)

här e nåra bilder på oss<33




haha har många fler men ja tror nog inte ni skulle orka se dom:P
just nu så sitter ja o kollar på ett youtube klipp the climb från hannah montana the movie
 snart kommer den filmen ut på bio:)



Kommentarer
Postat av: Siri

Haha vilka najsiga bilder :)

Jag hade jättekul iaf x) Hälsa Frankenstein =P

2009-04-24 @ 18:22:50
URL: http://thesapphire.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag känner inte er ni är inte mina vänner nanan hmm XDhaha skoja, hoppas ni hade roligt, utan mig(snyft) skoja igen XD

LOVE YOU

2009-04-26 @ 14:47:10
URL: http://aloohaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0