lång helg:P

Hejheeej:P
idag så var det onsdag, såklart:P sista dan på kons-temat(denna vecka) fast det är ifs bara tre dagar för imorron så är det ju valborg majbrasan:P o på fredag är det första maj(min lillesyrras födelsedag)<3 o sen så e det lördag o söndag vanlig helg..lång helg såå jävla sköönt hah..  =D
Idag så var halva klassen på museum(jag var på museum igår o det var as tråkigt!)Haha i klassrummet så var det faktisiskt så onormalt tyst ahha nästan lite för tyst...Det var pannkaka äntilgen för en gångs skull i skolan:P men dom andra (halva klassen) fick ju inte det för dom hade med matsäck till museumet!
På idrotten idag så skulle vi ha vart inne men sen så bestämde stefan att vi fick bestämma allt så han f´gick in på sitt kontor o vi fick fem minuter på oss att komma på nåt..haha då ställde sig lisa upp o försökte få det lugnt haha det funka faktiskt o till slut det tog typ bara en minut(ovanligt) ´vi bestämmde att vi skulle gå ut o köra brännboll...Sen så gjorde stefan upp lagen..jag blev med mathilda, adrian,jonte o marcus..Mot lisa,isabelle,mogge o gustav o sen så hoppa gustav av så mathilda fick gå över så jag blev ensam tjej:( men mitt lag vann iaf:) ahha det var faktiskt ganska kul:) o sen så slutade vi ahha vi var ju på ängen så dagiset alexandra o markus går på(regnbågen) e ju precis brevid så alexandra stod där o vinka till mig helatiden haha o hon kolla på när vi spela o när vi hade slutat så börja hennes kompisar att prata me mig oxåX) Men det jobbiga var att vi var så jävla nåra så man fick springa as mycket(jätte jobbigt) O nu så e jag hemma o sitter o kollar på förhäxad hoppar lite stutsmatta o bloggar o chattar o de jag gör mest chillar =)

Love //JOJO♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad betyder ifs????????

2009-04-29 @ 16:16:13
Postat av: jojo

i och för sig...vem e du?

2009-04-29 @ 18:53:40
URL: http://nannaws.blogg.se/
Postat av: melli

melli

2009-04-29 @ 19:15:28
Postat av: jojo

haha okej;P <3

2009-05-01 @ 15:40:33
URL: http://nannaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0