skärtorsdag;-)

hej hej!♥
så har man glömt bort att blogga på länge nu igen
 men det e så att de händer så många saker
 att ibland orkar ja nt skriva o ibland så hinner jag nt!
Idag så är det ju
skärtorsdag
då man brukar gå runt o va påskkärring o plinga på dörrar o tigga godis
 men i år så ville jag nt haha faan vad pinsamt de skulle va asso!
Snövit har ju fött oxå fast de tragiska va att det bara var en unge och att den va död:(
o den dära harungen e ju död oxå:(
På lovet för det mesta så har jag varit ute o cyklat
 och lisa har ju haft sitt kalas oxå det var fett kul:D
Och jag fyller år på påskdagen på lördag den 11:e april om två dagar ja längtar så:D<3
Ja det va typ ba de ja har gjort elr jag o mattis sovde oxå över hos sara!!
Och nu så har mina kusiner kommit (dom är ganska små) dom ska gå påsk-kärringar med alexandra o markus o mickis(haha jag fattar nt vrf mickis gör det men nån va ju tvungen att gå med dom för dom e ju ganska små)
O nu så ska jag äta <3


tjadå ses!<3


Kommentarer
Postat av: mickis

Jaha, så nu får vi läsa varandras bloggar eller?

Det tycker jag, men vi behöver ju inte skvallra till mammsen och pappsen vad vi skriver om ellr hur?

2009-04-11 @ 10:26:31
URL: http://babydollie.blogg.se/
Postat av: Anonym

mm visst lol nt för att ja skriver nåt hemligt men de gör ju du hahha

2009-04-11 @ 12:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0