Hej o godnatt

Nu sitter jag bara här vid min data o gör ingenting för alla har väll
gått o lagt sig men jag kan bara inte somna så här tidigt.
Ingen är i alla fall inloggad satt jag får väll försöka gå och lägga mig
hoppas ni tjejer o hela gamla 6a har det bra i er skola.
Imorgon är det en ny dag hoppas vi kan lära känna dom lite bättre
hehe det kanske jag har sagt ett par tusen gånger nu men ja ni borde förstå
hur det är att va ny, men allt va ju så jävla lättare när man var mindre asså.
Man fick väl typ tusen vänner då man va inte blyg (iaf inte jag)
utan man bara va den man va o snacka på men nu är allt så mycket annorlunda.




ha det så bra o bamse kramar från JOHANNA :P Godnatt<3

Sov så sött o vakna blött de brukade alltid min farfar säga innan vi gick o la oss till mig syrran o kusinerna (när han levde iaf :( <3 aja heej då<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0