Ingen volleyboll

Hejheej!<3
Har bestämt för att jag inte ska börja på volleyboll för jag tänkte inte på vad jag vill utan vad dom andra ville.. För jag tkr det finns så mkt mer att gå på som är roligare t. ex dans sång .sånt o så ska ju jag börja på fotboll igen fast igentligen så har ju jag aldrig riktigt slutat...Idag var det också skolfoto ..Läskigt haha jag hatar att inte veta hur jag ser ut.. Jag blir alltid så ful på varenda skolfoto.
Vi hade våran första musik lektion idag också och den söög!! Vi hade vikarie o sen så skulle vi skriva saker.blablabla booring!
Jaja nu så e ju jag hemma kollar på förhäxad ska väll träna lite på spanska läxan till imorrn haha hoppas det inte är nån mer läxa till imorrn , asså det går ju fan inte att hålla koll på alla läxor man får det är så jääävla många man får!!



Hej så länge!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0