Skor

Hejjheej!<3
Idag så åkte vi till morfar vi hade kräfrskiva men ja åt inga kräftor haha för jag gillar inga kräftor.. Morfar hade tagit fram massor av gamla skor , dom flesta va min mormors o nåra mammas o nåra min mosters o inte många alls morbrors.. Eftersom dom inte har nån användning för de flesta skorna så fick jag tre stycken :) Ett par som va min mormors dom är skitsnygga !! o ett par som min mamma hade på studenten oxå snygga ! och dom tredje e ett par rosa snygga skor det va min mosters , men dom snyggaste va nog mormors
I love you MORMOR <333 Allt känns så konstigare att åka hem dit nu när du inte finns där längre.. :( Miss you <33
O innan vi åkte dit så var vi i sickla o köpte skor haha XP 3 par .. 2 par var typ fest skor (klackskor) o ett par var vanliga plattskor lr vad man säger hhaaha så nu har jag många skor :) <333 Kan visa nån bild på dom nån gång


Bye<33 //Jojo:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0