banan

Hej, bloggischen!

Hahha fråga mig inte vrf jag skrev banan som rubrik Xp
För det vet jag inte Xp

Som ni ser så har jag ju inte bloggat på några dagar och varför det kan ni nog lista ut ;)
Hoppas ni haft en fantastisk jul för det har jag haft.
Jag har fått min älskade kamera(samsung st550).
En gitarr av mickis(de tkr jag va dom bästa av de presenter jag fick).
Annars fick jag också :

* Presentkort
* Pengar
* Ett singstar spel
* hårinpackning

Ja tror de va allt.

Och jag är så jävla nöjd som man kan bli asså..

Jag ska shoppa loss nu på mellandagsrean.
Fast en sak är jobbigt att det är så jävla mkt folk då,
jag var ju i farsta idag men jag tuppade ju fan av och drog hem efter typ 7 minuter.

Min kusin karro är här och sover ;)
Roligt, ruligt!
Vi firade ju jul hos dom igår, och det va as kul.
Vi spelade wii och det var första gången för mig, jag ska inte skryta men jag ägde fan asså.
Vill ha ett wii det är skitruligt!



Godnatt alla små skatter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0