heeey

Hej!

Ja nu sitter man här i soffan och typ somnar ? Haha
Det går inte att beskriva hur så jävla sjukt trött jag är !
Längtar tills imorgon ^^ Hihhihi.
För det första så är det ju fredag helgen börjar och sen så
ska ju sara o jag kolla på idol-finalen som vanligt :)
Asså i globen ^^

Den här dagen har rent ut sagt varit PISSIG.
jag vet inte men jag har ingen ork kvar i något ben i hela min kropp.
Är trött, har ont det kan ju inte bli bättre asså..

hahah men vet ni jag kom på en sjuk sak asså ni vet Andreas från idol
 asså då Marie Picasso vann, han den dära fulingen som kom trea ?
Iaf när vi var där det året då så kom ju typ idolerna som hade ´åkt ut fram,
gick igenom folkmassorna och den dära Andreas gick
in i mig hhhahaha vilken LOSER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0