Julafton losers!! ^^

Heeejtjan!


Sitter på min morfars dator och gör typ inget haha.
Men dom håller på och fixar mat och så, så jag har ju lixom inget att göra Xp.
Men jag längtar tills jag får öppna mina paket ^^ mohaha fast jag får ju bara ett paket av min mamma o pappa eftersom jag får den dyra kameran.


God jul på er!!

....första julen utan mormor, och första julen med wille...


Hoppas ni har en bra jul och får det ni vall ha blablabla hahah
okej neej det gör jag inte mohahah för jag är mean ;P
Har spelat lite pingis  med limpan.
Ja men nu har jag inget att göra ....


Puss på er och ha en rikitgt rikitgt GOD JUL! <3

PS. Jag satt typ hela dan och laddade upp alla bilder men det är fortfarande inte riktigt klart än haha så jag fixar nog det imorgon (om jag hinner för vi ska ju fira jul hos vickan, karro & niklas då<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0