Nyår morrn!


Om nu exakt en dag + halvtimme så smäller det haha inte bara bokstavligt talat ;)
År 2010 here I come!<3


Jag älskar nyår det är så himla underbart att se upp på himlen men ljudet
skulle jag lugnt leva utan haha, eh ju fan rädd för ljudet hahaha

Hhaha sitter o tar massa ego bilder nu haha fast vem gör inte det lixom haha?
Alla nu förtiden gör det, så är livet lixom hahah neeeee meen finns det nån mer ego än jag?
Nee lr hhaa jo det finns det nog säkert men av alla jag känner så X)
Ska nog förbättra det haha sorry om jag har förstört erat liv pågrund av det XP

Puss på roompan! J

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vadå ful i lugg??????!!!!

Du är ju fan as-söt!<33

2009-12-30 @ 23:49:10
URL: http://jagtypgillardig.blogg.se/
Postat av: Robin

Håller med mathilda

2009-12-31 @ 00:06:55
Postat av: sara

precis ! keep on going ;)

2009-12-31 @ 11:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0