Pigg, trött?

Shuu!

Ska nog faktiskt göra mig lite piggare imorrn och gå och lägga mig nu.
Det vore väl smart va?
Jag lovade Maryam att jag skulle komma till skolan utan smink imorgon, fast inte rikitigt utan.
Hon sa att hon ville se mig utan o blablabla och ,
då sa jag att neej aldrig jag ser ut som ett monster(vilket jag gör).
Sen så gick hon med på att jag iaf fick ha min foundation haha ;P
Så utan rouge och mascara gahh haha men det går nog, jag överlever nog.
Jag kommer ju ta med mig det till skolan så att jag kan sätta på det sen när jag visat haha ;)
Men allvarligt så skulle jag aldrig kunna överleva en skoldag utan smink,
mitt självförtroende skulle bara sänkas ner till helvetet.
Och tapeterna som kostade 15.000 ska vi inte ha längre nu idag åkte vi och kollade igen
(fyfan vilken pest det var, asså det finns typ tusen hundra miljarder
böcker att kolla igenom och så mycket att välja på).
Men äntligen sen tillslut så hittade vi två som vi ville ha.
Fast självklart gillade vi dom andra mer, men haha 15.000 seriöst nee ??
Asså när jag typ kom hem så satt jag mig i soffan och var sketatrött och
frös så jag tog en filt och la mig och sov lite hahah...
Trodde att jag va på väg att bli sjuk vilket jag verkligen hoppas på att jag inte är...
<3



Vi ses P&K<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0