svar på frågorna

Är du kär ?
Svar; ja tyvär....


Har du varit kär?
Svar; jupps<3


Kommer du ha något nyårslöfte?
Svar; Vet inte..
 Funderar på ''att bli starkare'' haha ;)<3


Vad vill du jobba med i framtiden?
Svar; Det jag vill jobba med
har jag väldigt svårt för
jag vill ju två saker bli artist lr fotbollsspelare.
Men mest artist tror jag ;)<3


Har ni julgran hemma?
Svar; Yes ofc! Utan julgran ingen jul ;P<3


Har du fotoshop ellr nått? Du ändrar ju färg på dina läppar o ögon ibland på bilder =)
i så fall om det inte är fotoshop vad är det då?
Svar; Yes jag använder photoshop
fast inte för att retushera(stavas?) och ta bort finnar och sånt nej..Men för att lägga till coola effekter och sånt ja ;) Och japp det jag har ändrat färg på mina läppar o ögon ja det är photoshop.<3


Hur går det med flyttandet, ska ni det?
Svar; Just nu så går de typ inge vidare.
vi har typ slutat att leta efter hus än så länge men det kommer ju såna perioder man galen letar..
Vi hitta ju ett hus vi älska men som hann bli sålt..Men så småning om hoppas jag att vi ska flytta<3


Det va mina svar det PUSS<3 ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0