blöt:P

hahA HEJHEJ! (igen)
lite senare på dagen så var jag med karolina (min kusse,kusin) Hon åt här..Senare så hade vi lite vattenballongskrig ute i regnet hhaaha det var skitkul o bubben o alexandra var oxå med mohahaha jag träffade alexandra så hon blev riktigt blöt..O sen så kom karro bakifrån mig o kastade den rakt i ryggen på mig ahah fan vad blöt jag blev dåX) Så nu sitter jag här i min badrock o e riktigt jävla blöt o kollar på talang o nu precis så sa dom vem som vann o den som vann var: Charlie Caper? inte för att jag riktigt hann se vad han gjorde men ja tror det var nått trollleri..?


P&K / jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0