hola igen:P

Ska bara berätta att ja blir tvungen att ta bort förra inlägget för ja sitter bara o lyssnar på låten mer o mer nu..Men ni kanske aldrig hann läsa det så synd för er hahahXP
A men iaf min idiotiska syster(elr om hon nu är det?) , hon snodde min cykel idag!! Vilken jävla tjuv asså o sen när ja ringde henne så sa hon ba men ja orkade inte ta min..? asså e det nåt psykat fel i henne elr? Då kan ju jag lika gärna ta hennes pengar o säga: Men ja orkade inte ta mina pengar..Asså det är ju samma sak? Usch hon är så vidrig o dessutom så har ju jag nycklarna till låset så hur fan kunde hon ha låst min cykel såklart nej de gjorde hon inte..Den kunde ju ha blivit snodd..Asså aah vad ja hatar henne!!



Hej då så länge, puss


//Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0