Isabelle & Sara<333 Finaste änglarna på jorden<3 :'(

hejjjhejj
Halv tio så stack jag ut med sara o isabelle..klockan tio så behövde vi gå hem suck men iaf..Vad jag än gör med er så har jag alltid roligt !!<33 Ni är bara bäst det är så jag älskar er meest!!<3 Jag gråter gråter när jag kollar på jättefina bilder på er..Sara kommer jag ju gå i samma skola som men du isabelle kommer ju gå i nån annan<33 Vi stack ut ganska sent för vi ville träffas o det var ända gången vi kunde träffas så därför blev det sent.. Bättre sent än aldrig<3 Jag älskar er otroligt mkt!! Ni är de finaste änglarna, utan vingar på denna planet!<333 Kommer sakna er:'(
Visst är dom för gulliga..<33 Sötisar!<33 Your my angels!<3

byebye jag ska väll ta o gå o lägga mig snart men seriöst jag är inte trött alls men aja ses hoppas jag <3




P&K  ///Johanna Louise Sofia Wadström:P men kallas oxå Jojo o av familjen kallas ja nanna<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0