yxlan

heejhej
det va ju länge sen men jag har ju inte vart hemma så hur ska jag ha kunnat blogga?XD
Har ju vart på mitt landställe me mina bästaste kusiner(stavas?)...Midsommarafton..blablabla..Okej da jag kan berätta om den dagen då:P
Midsommarafton: Jag vaknar i min säng går upp äter frukost blabla jag orkar inte berätta ända därifrån men okej sen gick vi Karro,Vickan ,Jag o mickis o plocka blommor till våran lilla egna midsommarstång(haha det gör vi varje år även fast vi inte dansar runt denXD)Vi brukar typ aldrig plocka blommor till den stora där nere på ängen men vem bryr sigXD iaf o sen så när vi plockat färdigt så hjälpte vi till att fixa den midsommarstången(elr inte vi det va bara jag o viktoria då som hjälpte till med det, den blev jättefin fast tyvär har ja inga bilder:(
Sen skulle vi äta lunch o det va jättegott o dom hade dukat jättefint..prinskorv potatis kötbullar o sånt var det ..mm gott:D
Sen efter lunchen kom vi på att vi kunde ha tävling o satsa pengar på resultatet mellan sverige o italien som skulle spela den dagen klockan fyra asså det var U21... Jag gissade på att det skulle bli 2-0 till sverige...Sen fixade vi oss sminka satt på våra fina kläder o stack ner till ängen...Där hände det igentligen inget speciellt..Dom dansade runt midsommarstången..Asså inte jag jag ville inte..mewn det är ju jättemkt folk som kommer dit..Haha vet ni vad jag blev helt chockad för jag såg en femma från tallis-skola:O XD haha ganska ovanligt att se nån sån liksom där på yxlan hahaXD.... Sen så delade dom ut glass till alla barn..Dom hade fiskedamm där..Dom hade ett chokladhjul oxå o där spelade jag på..Jag vann en Paradis ask(stavas?) med choklad i...Woho det var första priset..Andra priserna var lixom mindre...o tredje..Så nu har jag choklad jag har fortfarande inte ätit nåt ur den haha jag tänker sparaXD...Sen så satt vi typ ba lite där Dom hade sån hära lottdragningar man kunde vinna massa saker..Sen stack vickan o jag...Sen när alla hade kommit så fixade mamma efterätten Glass med jordgubbar....O då åt vi det medans vi kollade på matchen o Italien vann ju med 2-1 :( bajs ja vann inte pengarna o det var 110 kronor..Min mamma vann dom bajjjs:( Sen så kommer ja inte ihåg vad vi gjorde mer på den dagen..Har väll minnesförust nää skojja men skit it..Det vi gjorde på landet va åkte fyrhjuling spelade fotboll..Jajuste nu började minnet vakna till när vi va nere på ängen så spelade vi lite fotboll där oxå:P...Vi spelade kort väldigt mkt på kvällarna typ till klockan 1-2 på natten...På midsommardagen så hade Min syssling sin 18-års fest..Asså det är mina kusiners kusin alltså min syssling:P Dom bjöd på mat(skitgod) o sen efterätt (asgod) Vi gjorde inget spec. där bara som vanligt hon öppnade sina presenter blablabla...Orkar inte skriva mer..


Tjadå,ses nån dag<33 // Jojo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0