Charmed:'D

T j e n a ,  S v e r i g e !

Idag så har jag varit i skolan som vanligt då vi började med religion.
Eller jag började hehe med religion idag. Dom andra hade redan börjat
för jag var sjuk den dan dom började med religion men ja det var iaf as boring!
Och maten i skolan ja den var ju äcklig som faan nån äcklig soppa.
Ja men idag när man vara i skolan ja då kände det som om det nästan var vår snart.
Haha vet ni när ja va med på tjuv och polis på rasten ja då
såg jag nåra knoppar på blommor, våren e snart här.
Jag har gjort lite läxa också men måste göra lite mer.
Jippie det e ju ingen spanska imorgon haha för gubbängen har studiedag
faan vad skönt att slippa spanska. Kollar nu på förhäxad(charmed)
Faan vad dom e bra asså! och sorgligt. Förhäxad är så jävla bra!
Här kommer lite klipp där i från ni kanske inte pallar kolla och man
förstår nog inte så bra heller det är bättre att se dom istället åhh faan
vad charmed e bra! Haha ännu en gång upprepar jag det,
FÖRHÄXAD E SÅ JÄVLA BRA NI MÅSTE BA SE DEN ÅHHH!
HAHA JAG kanske e lite jobbig men asså fan förhäxad är bara bäst men tjadå ses




puss/  J O H A N N A ♥


Kommentarer
Postat av: lisa

jo, Vi sa att vi gick runt men vissa personer trode oss inte hmm skoja man vi sa att vi gick runt

2009-03-20 @ 22:09:05
URL: http://aloohaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0