det finns inga ord älskade mormor<33

Idag skulle jag igentligen ha åkt till flottsbro och åkt skidor på idrottsdagen
men jag har så jävla otur för det var då vi skulle ha begravning.
Jag hatar begravningar det är så jobbigt jag mår verkligen skit just nu!
Har kommit hem från morfar nu har varit där ganska länge för var ju på begravning =(
Jag saknar dig otroligt mkt!!<33
Du va den bästa mormorn man kunde ha.
Allt gick så fort du hade tydligen haft din cancer långt innan vi fick reda på det..
Och tyvär så fick vi reda på det försent och allt gick verkligen så jävla fucking fort!
=( sen så bara låg du där och va död jag kan fortfarande inte fatta det för allt gick så fort!!
Du kunde ha levt minst i tio år till! DET FINNS INGA ORD ÄLSKADE MORMOR



ditt hjärta med blommor som låg på kistan!<33333

Kommentarer
Postat av: Siri

Stackars dej... men din mormor har det i alla fall lugnt och skönt nu.

But life goes on, trust me.

I will always be here for you <33

2009-03-06 @ 19:05:59
URL: http://thesapphire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0