hem till moffa<3:D

Tjoo alla!<3
Idag så var det ju skola som vanligt blää bajs fast de ja gillar med fredagar e att då börjar helgen:D men de bra var ju att de inte var nån spanska men bara för det så hade vi jojo(pip) testet, ja trodde det skulle bli nån bra fredag men sen så förstörde idrotten allting:( Efter idrotten så gick vi o åt men hehe vi sprang ju ganska länge på pip-testet så vi missa lite av lunchen fast efter det så slutade vi ju!:D Det var faktiskt lugnt o skönt vi var bara nåra som satt o åt o då kunde man till och med höra musik haha:D för annars så brukar det vara så högljutt så man inte hör nåt..men sara gick innan lunchen för hon spydde typ..stackars henne jävla jojo testet aså! men sen efter en liten stund gick melli tove o siri iväg o då var det bara jag,lisa,isabelle o mattis kvar..O sen så kom dom huliganerna..o dom började att kasta mat på oss:S det vara bara vi i matsalen..men sen när vi skulle gå så var det vi tjejerna som var tvugna att ta upp allt som killarna hade kastat på oss, Elsi trodde att det var vi som hade kastat så jävla dålig stil av henne aså! så då fick vi torka upp allt!:@ När jag kom hem så satte jag mig lite vid tv:n o sen lite vid datan o sen hjälpte jag mamma att göra en tårta till moffa..sen åkte vi till moffa för han fyller år idag GRATTIS<33 det var kul där jag cribbe, linus(mina kusiner) vi satt o snacka lite om våra klasser haha det var fakriskt skitkul..haha o då märker man att det inte bara är våran klass som är galen det finns väldigt många som är det:D XD haha vi åt tårtan där oxå mumms hehe den var god..vi kollade på så ska det låta, där oxå det var väl sådär för jag hade hellre velat se let¨s dance o förresten vem var det som åkte ut?! O nu har jag kommit hem från moffa o ska göra mat till djuren o imorrn ska det bli kul då ska jag o min familj hem till sara på fest jippie:D ses ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0