Måndag

Japp idag var det måndag då en skittråkig dag!
Först så hade vi lite morgonprat o sen skrev vi i veckoboken och
när man var klar med det så fick man läsa sin bänkbok.
Sen var det rast efter rasten var det kör det var väl kul haha
iaf roligare än matte vi fick nån ny låt som vi ska sjunga där på
kören den heter living on a prayer med bon jovi den e ju as bra!;)
På kören av 6:orna går Sara, jag, Isabelle och Melina.
Efter kören då ska vi upp till klassrummet o göra lite matte men jag tkr
det e så onödigt för man hinner bara göra typ ett tal o sen så ska vi ner igen till musiken.
På musiken så spelade vi lite okulele elr hur det stavas. 
Vi som går på muikalen hinner typ inget på engelskan för vi ska gå och dansa
fyfaaaaaaaaaaaaan vad jag hatar dansen asså vi gör en jävla baldans
(på musikalen så spelar vi askungen) och då blir det ju såklart jävla jag som får dansa med en kille faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!
Efter vi hade gjort klart bal-dansen då fick alla killar gå o nåra tjejer
(dom som inte är möss) Och vi fick göra en dans till låten bibbidi bobbidi bo!
Den dära goda fens låt!!
Faan stackars mig asså!
Aldrig att ja tänker spela upp för hela jävla skolan!
Efter det så slutade vi o nu så sitter ja här vid datan som vanligt.

ska göra läxa nu så ses byebye <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tjoo fint du har gjort, när fixade du det fin bild där uppe??

2009-03-09 @ 18:09:58
URL: http://aloohaa.blogg.se/
Postat av: Maja.

vilken söt header:)

2009-03-09 @ 18:18:16
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Johanna

hehe tack tack era e jättefina :) <3 hehe ja fixade det idag;) haha den bilöden e från klassresan haha igentligen så var melina med på bilden fast haha jag satt en fotboll på henne så man inte ser heheXD

2009-03-09 @ 19:42:22
URL: http://nannaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0