klar

hejhej

Igår så hade vi ju uppspel ja tkr det gick bra elr inte rikitigt så men det gick lixom bra för mig men de andra glömde bort ganska mkt t.ex när askungen glömde tappa sin sko haha vilken skandal...
Idag va det idrottsdag ja tkr allt bara blir sämre o sämre....Asså vad e det som händer..jag får alltid allting sämst...De dåligaste när dom gör om allt asså är det pågrund av våran klass eller? shit ...
E de nåra mer som hatar bitchiga, dåliga förlorare o dåliga vinnare,skrikandes,tjejer,femmor...?
Jo för det gör jag...!
Har kollat klart nu på alla förhäxad säsonger...Så det är dags för att börja om igen kolla om på alla haha sån e jag, älskar förhäxad...  :')
Sista avsnittet e så jävla sorgligt o bra:')charmed är bäst!!<3
the power of three will set us free<3
forever charmed<3
 haha så det var sista bilden för ni orkar nog inte se mer.Ooo har jag glömt att säga att jag älskar förhäxad? haha nej för ni har nog hört det ett antal gånger hehe..:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hatar oxå skrikande femmor!! asså shit va jobbiga de var idag!!

ses imorn

2009-05-28 @ 19:26:11
Postat av: Alexandra

nu har det börjas skrivits på bloggen igen!

så kolla in:D

2009-06-02 @ 19:03:56
URL: http://potismos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0