skolpolisgala,klassfest and my party;D

Först så va det skolpolisgala i konserthuset..när vi kom in så var det nån jävla orkester skittråkigt lät ju helatiden likadant som en brandbil..(elr hur det stavas)
sen så var det en talangjakt dom var väldigt duktiga;) imellan så var det lott-dragning o sånt
Det var artister där oxå;) Sonja Alden och Alacazar o nåt mer band men som jag inte kännde igen:S
Efter alla hade uppträtt på talangjakten det var sju nummer(tror jagXD) iaf då fick man gå ut på vägen ut så skulle man säga numret som man röstar på så var det nån/nåra som skrev upp det ...jag sa nummer 3...jag hejade på nummer 3 och 6..Men jag förstod att nummer 6 skulle vinna för det var så jävla många som skrek när dom typ sa hennes namn o så.. Men när jag sa nummer tre så hörde hon inte o då sa jag igen o sen gick jag men hon hörde tydligen inte igen så då frågade dom killarna(i min klass) bakom om vad jag sa o då sa dom att jag röstade på nummer ett och då skrev hon det..faan dom asså men vem bryr sig igentligen dom vann ändå inte hah! jag gillade inte nummer ett så mkt...
Men sen när man kom ut till ett annat rum elr vad det nu heter..då fick man muffins dricka o äpple..o så fick man sitta o äta det medans dom räknade vem som vann o joo..nummer 6 vann ju;)
Efter då kom artisterna ..sen så var det dom som hade vunnit årets skolpolis o jo dom vann en iphone och en bärbar data:O haha man blir ju rätt avisXD
Men sen så var det typ slut o då fick man glass(den var inte så god den var konstig:S)
Sen så var man hemma o halv sju så skulle jag till klassfesten(den börja ju klockan sju, men mina föräldrar e klassföräldrar så jag fick komma tidigae o hjälpa till) men iaf klockan sju så kom alla...
Det var inte så jättekul men det blev roligare sen...Efter klassfesten så sovde sara över hos mig:)
Hehe vi kollade på beck men jag hade tydligen råkat somna igen som vanligt hahaXD men iaf vi gick o la oss halv fem så vi sov inte många timmar heheXD sen så åt vi frukost o sen så fick typ sara dra för hon skulle fixa sig med melli inför min fest....min fest börja klockan fyra..Jag var hannah haha..Lisa kom först..elr jag menar Mimmi hon var utlädd till mimmi Pigg:P o sen så bara droppade det in vänner:P sara o melli var fjortisar haha...o tove var en katt, siri var en man  haha fett cool, mattis var en hiphop rappare typX) alle(alicia) hah hon var Zlatan:P Catja var en tiger elr nåt sånt djur hehe jag är ganska dålig på sånt för ja tkr att alla sånna djur e ganska likadanaXD Ja tror det var alla säg till om jag glömde nån? jag e ganska glömsk...Vi gjorde väldigt mkt när alla kom så fick dom en liten drink med cider i(alkoholsfritt såklart) haha o sen så fick en i taget gå runt på en liten tippspromenad(frågeport) haha sara vann den:P ...o sen så hade vi fem kamp..catja jag o sara vann..o den bästa utklädare som vann var..trumvirvel haha jo mimmi..fast det vet ju alla redan fast kanske inte dom som inte var där:P vi var ute vi hoppa stutsmatta vi dansa sjöng karaoke jag hade iaf skit kul hoppas ni hade det;)<3 jag fick jättefina presenter tack så jätte mkt:D<333 vi åt marängvish(jag vete faan hur det stavas men) hehe i femkampen så tyckte jag det roligaste var när man skulle äta upp en mums mums utan händer fortast:P det var faan skitkul:P festen sluta ju klockan nio men alla var kvar till längre haha:P vi gick sen en promenad lite runt i området det var mysigt kul:P o sen så gick väll typ alla hem...det var iaf en skitkul dag:D
'Och idag så ska alexandra ha kalas haha faan det kommer ännu mer småungar faan...aja hoppas hon iaf har kul då...


nu ska jag äta så hejdå ses imorron i bajskolan<3

Kommentarer
Postat av: Siri

Jag hade jättekul på din fest <33

2009-05-10 @ 14:09:03
URL: http://thesapphire.blogg.se/
Postat av: Sarrrrra :D

hehe , jag hade aasssaaa kul ! :D<33



Jag vann , YEY , WOHO!:D<3

2009-05-11 @ 17:08:49
URL: http://mittfuckingliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0