Pissa pissa pissa på AIK!

Kom hem från frissan för kanske en timme sen ?
Det är ju fan helt sjukt!
Och hammarby åkte ju ner i superettan :(
Hoppas Djurgår'n också åker ner dit efter kvalet.
Men asså när jag va på väg till frissan då hade pappa på radio och såklart där dom spelade woho.
men i alla fall och precis när pappa satt på så gjorde göteborg mål jippi.
Men sen när man är där i typ två timmar så sitter man och e orolig hahaha....
Och sen när dom kommer och hämtar mig och jo
vadå får man höra då jo att Fucking bajsiga fula aik tagit guld och vunnit!! :@
Asså seriöst det är ju sjukt pinsamt att det ens finns nåt lag som heter AIK usch bajsa på er säger jag bara!
Och jo om man blandar svart och gult så blir det ju brunt bajs ja så bajsa på er då!!!!!
Bajs bajs bajs!
Och som jag skrivit på msn :
Fuck aik ta er i röven! Denna gången lyckades ni men nästa hamnar ni i bajshålet utan guldet!
Så akta er jävla bajskorvar.
Ojoj nu kanske ni tror att jag är i nån bajs ålder men det är jag inte utan det är bara aik som har bajs färger haha helt sjukt hahaha!
FÖR VI ÄR LAGET SOM KROSSAR GNAGET OCH KÄKAR DJURGÅRN TILL FRUKOST VI KÄNNER INGEN SORG NÄR VI KROSSAR GÖTEBORG!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha shit palla!

jaha sa du så när aik åkte ner haha sjukt ägd XD

Hammarby skulle lätt vunnit om inte dom klantat sig med att sälja dom bästa...

nene och en sak till om du menar hammarby så menar du mig, walla!

2009-11-11 @ 20:14:44
URL: http://nannaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0