Det funkar det fuunkar :D:D

Heeeeejsan!

Woho ni vet ju att jag inte har kunnat hitta mina hörlurare till mobilen -.-
Och det kan jag fortfarande inte men i alla fall.
Har suttit i nästan 2 timmar och försökt lagat mina gamla
(wille bet ju sönder dom så det enda man kunde höra va asså nu har väll hört radio när det låter så där äckligt ni vet så låter det bara när jag stoppar in mina höralurare i min mobil).
And you know what ?:)
Det är fixat med lite tejp och snöre tålamod och händer Xp
Så funkade det efter nästan 2 timmar, asså har jag skills lr vad ?:D
Och jag har ju sagt till mamma o pappa att dom ska köpa nya men det har dom ju inte gjort såklart.
Och jag kan ju fan inte klara mig utan att lyssna på musik, jag har gjort det i över månader nu fyfan.
jaja så nu kan jag lyssna igen men om det börjar låta så där äckligt igen om jag hör ett minsta litet sånt ljud från den när ja ska lyssna på musik så smäller jag av asså.
För typ om man rör lite på den så börjar det spraka..
Så man måste ju va väääldigt försikitg.
Skulle ha gått på fotbollsträningen idag men allvarligt det kunde jag inte för på idrotten hade vi styrketräning och mitt ''lilla'' problem med benet verkar inte vara över !! -.-
Ibland är det borta o ibland kommer det tillbaka.
Men jag får nog lära mig att leva med det för jag kan ju fan inte skippa träningar hit och dit.
Nu så sitter jag bara i min soffa och kollar på mitt älskade program (DESPERATE HOUSEWIVES) :)

Vi ses imorron på fredag and do you now what that means??:)
IDOOOOOOOOOOOOOOL OFC!!!!:D


Kommentarer
Postat av: Mickis

Duktig du e :)

2009-11-06 @ 11:00:42
URL: http://babydollie.blogg.se/
Postat av: Mickis

När kommer du hem igen???

2009-11-07 @ 22:53:05
URL: http://babydollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0