Har inte vart hemma

Heejheeej!

Den här helgen har varit sjuukt rolig :D
Synd bara att den tar slut nu :(
Det finns så mycket att säga, som jag har gjort.
hmm ja vi börjar väll på fredan.
Jag slutade skolan åkte hem och sen när jag var vid tunnelbanan så
kom pappa precis han skulle tydligen hämta mamma
så jag åkte med såklart då ;)
Sen åkte vi till bea och handlade lite och då när vi var där så ringde sara :)
Hon frågade om jag ville hänga med på bio och sova över hos henne.
Isabelle och Melli var med också :)<33
Vi såg filmen ''upp'' 3D den var rolig :P
och efter det så åt vi på donken(har massa bilder jag fått av sara
men jag orkar inte lägga upp alla och sen så har jag inte alla bilder än heller..
För att när sara skicka så skickades det ju men det tog sjuuukt lång
tid tills alla ville sparas dom kunde typ bara ladda fyra gånger i taget asså dom visade i procent också och
det var det saktaste jag varit med om asså så jag har inte alla bilder :(
Men jag kan visa några jag har.
Och efter donken då så åkte vi hem förstås jag åkte hem till mig och hämtade sov grejjer..
och sen drog jag hem till sara :D
När alla va där så drog vi typ ut haha det var kuul :P
Och sen så såg vi väll på film tror jag.
Dagen efter vaknade vi ganska sent vi drog till t-centralen och åt på tacobar:D
efter det var vi ute ganska länge och sen så undrade sara om
vi ville sova över en natt till och såklart vi ville :D
Det vi gjorde då va typ ett program mohahaha :D
Det tog faktiskt skit lång tid, och efter det så kollade vi på film sen slaggade vi hoho!
Och sen är vi nu på den dagen idag..:P
Vi har gjort en blogg tsm kolla gärna in den och kommentera :)
www.fourous.blogg.se
Och juste en sak till jag missade ju idol i fredags haha och typ nästan alla i hela sverige(dom som kollar på idol) vem som åkte ut.
Till och med Sara Isabelle & Melli visste även fast dom inte såg.
men jag ville inte veta för jag ville se först på tv4 play.
Hahah men idag när jag kom hem och skulle se det, så gick jag in på tv4 idol och va bra det gick da innan jag hann klicka på att se programmet så stod det vem som åkte ut och mitt liv var förstört blää xp haha
Jag ville ju lixom inte veta först haha..
Men när jag fick se det så blev jag ganska glad :D
Oh yeah ut med rabih hohho det var rätt det men han skulle ju fan ha åkt
ut förra gången och inte erika lixom !! Gahh men jaja gjort är gjort....
Så jag hade ingen lust att kolla då haha..
Here is some pics :







Och ganska så många mer och sen så har ju inte jag alla heller tror det var över 90 bilder hahaha Xp

Vi ses imorrn byee!<33

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0