hökarängen

Hejheej har varit med Lina typ hela dagen :)
Först så åkte vi in till skanstull och möttes där (Lina va hos sin pappa denna helg).
Sen gick vi väll runt där i ringen sen gick vi in på mc donalds och hon åt där.
Sen åkte vi hem till hennes pappa i hökarängen och så fick jag se hur det såg ut där.
Asså det är fett coolt hennes pappa jobbar som *stage builder*
asså man fixar scener inför konserter och sånt ;)
Så dom brukar få gratis biljetter till konserter och allt möjligt :)
Dom hade typ fått nå biljetter till ikväll men det va monster jam lr nått sånt haha.
Ja men i alla fall och då fråga dom om jag ville följa med om dom
kunde få en biljett till och det va jätte snällt :)
Men de gick inte, men de gjorde inget för mig i alla fall, det var ju jätte shysst.
Hehe så Lina ville inte följa med dom för hon
ville bara följa med om jag gjorde det haha :P
Så jag kom hem nåt över åtta..


EN AS GRYM LÅT!

gosar med wille min hund hihi han är så söt, när han sover och drömmer :P
Ibland hör man gnäll ... haha
Kollar på desperate housewives samtidigt också :P


Kommentarer
Postat av: Mickis

Haha faan vad nice att ha sådana kompisar :D

2009-11-15 @ 11:44:47
URL: http://babydollie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Omen bajsunge tror du jag bara är vän för sånt lr neej..

Hon är as shysst och rolig..

Och såsom alla andra vilka du nu menar ?:S

jaja...

2009-11-15 @ 19:39:00
URL: http://nannaws.blogg.se/
Postat av: isabelle

AA den låten e fett bra!!:D Vad heter den?:)

P&K <33

2009-11-16 @ 13:24:32
URL: http://isabelleeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0