Magic

Hola Amigos!

Har haft väldigt fullt upp idag.
När jag sluta halv fyra så drog jag hem o träffade på
mickis på väg hem vi svedmyras tunnelbana.
Sen så bytte jag bur på mina kaniner.
Och gjorde mat då också ändå medans jag höll på så kunde jag ju
lika gärna göra det också.
Och på is-passet idag(det var våran sista lektion).
Då satt jag breve Maryam asså hon har sån jävla sjuk humor
asså de enda jag kan säga är att typ de ända jag gjorde var och ap garva Xp.
Och sen när jag va klar med 'byta burandet' då så var det middag
och sen så har jag typ bara halvt sovit.
är sjuuukt trött.
Ligger nu i soffan och kollar på vänner som vanligt, men lyssna
(ni som har sett disney channel borde nog ha hört denna låt).
Det är Selena Gomez som sjunger ;)
Beundrar verkligen det hon gör, hon är med i typ massa tv serier(filmer och så)
sjunger och allt blablabla..
haha men i alla fall hon är bra!



Hare bra!<3


P&K //Johanna=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0