OjskiBojski xP

Haha heejheej!

Som ni ser så märker man ju att det är stor skillnad på vardagar och helger Xp
Asså när det gäller bloggandet.
För förra helgen lr det kanske inte va helg men jag va sjuk tror jag.
I alla fall då skrev jag över 10 inlägg helt sjukt va ?
Och nu troligen bara två inlägg lr bara ett vem vet.
Haha och idag då fick jag skoltröja och brallar typ
haha det va fett weird för jag visste inget om det
och mamma hade tydligen beställt det.
Så på mentorstiden när dom skulle dela ut var jag helt chockad o
bah va neej jag har inte beställt för jag visste ju inge om det.
Och sen när jag kom hem så hade
mamma tydligen beställt men hon ville att det skulle va en julklapp
sa hon haha det gick ju jättebra Xp
Det var ingen bild idag så vi slutade efter mentorstiden kvart i 2.
Och jag har varit på träning också, det var riktigt känpigt på slutet för då sprang vi
och vet ni vad det var nästan bara uppförsbackar och
mina ben god you don't wanna now!
Den träningen tyckte jag bara handla om kondition för Christer snacka massa om det hur man gör så de typ går snabbare o blablabla.. Xp
Så vi sprang typ bara hela träningen förutom en del då vi stod o skjöt lång passar.
Hahaha och nu sitter jag o slöar mig vid vänner (tv serian asså haha).
Känner att jag har blivit jävligt beroende av den också.
Charmed, Desperate Housewives & Friends är så jävla bra!



Have a nice day!


// Jojo!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0