...

De jag tog till middag var, lite rest.
En pannkaka, och sen värmde jag på två potatisbullar
(det var allt som fanns kvar)
Har kollat på vänner och så, gjort en bildläxa till imorgon.
Det är ju träning imorgon också men när jag äntligen kan komma
så har jag utvecklingsamtal då jippi liksom.
Så det blir ingen träning för mig imorgon inte :/
Farmor kom hit idag också.
Har inte gjort direkt nåt speciellt.
Jag har väll sagt allt i stort sett.
Det kommer hända väldigt mycket nästa helg i alla fall
Vi ska kolla på hus
och sen så ska dom lämna älsklingen :(
Okej det kanske inte var så jätte mycket
men mer än den här helgen i alla fall.
Och nån match är det säkert ska kolla, men det brukar alltid va
match fast i och för sig kom jag just på att
förra matchen vi hade (cupen gills då inte) var den sista.
Men dom sa att vi kommer ha väldigt många träningsmatcher.
Men jag ska nog ta och kolla så hörs vi sen!<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0