Fy skäms!

Heeeeej det va så länge sen och nu tänker jag inte skriva nån ursäkt här,
för jag har bara inte haft nån ork.
Det har hänt väldigt mycket på sistone men kommer inte ihåg allt haha.
Det första var väll att jag var med Lina en dag, fick se hur hon bodde och så;)
Och sen så hade ju sara ringt, ja ni flesta vet väll varför, trist att sånt ska hända!
Jag fick låna desperate housewives säsong 1 av lina asså dom e ju fan as bra!:)
Sara har vart hemma hos mig, vi satt vid datan haha ja nått gjorde vi i alla fall,
men det va ju as länge sen jag typ gjorde nått med henne.
Och juste hon och jag åt lunch på donken :P
Det var ju komp-eftermiddag, så vi hade bara 2 lektioner den dagen :D
PÅ donken tog vi ballonger ofc :P
Jag kommer inte ihåg så mycket mer hmm...
men ja Johanna inse fakta,
fan skärpning nu sånt här får inte hända igen!
Juste såg ju Idol idag!
Och Nicklas och Camilla hängde löst :D
Det kändes så jävla skönt men det skönaste var att Camilla åkte.
Det va ju Michael Jackson tema :)
Om jag kommer på nåt mer jag glömt skriva så skriver jag mer sen,
annars så säger jag GODNATT SÖMSI SÖMSI!

En bild på Sara på donken!<3

Alldeles ny och färsk bild, hehe bjuder på den Xp

Kommentarer
Postat av: Sophie :)<3

haha, cool bakrund. :P



allt bar med dig? :)

2009-10-21 @ 20:21:32
URL: http://sofiys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0