Goooooomorron!

Japp nu har jag vaknat lr jag är inte direkt vaken för jag eee sjuuukt trött.

Jag somnade inte förns klockan 5 på natten.

Och ändå så är jag uppe klockan 11 ja jag vaknade då.

Idag så ska vi åka och köpa vinterskor :)

Men vart de vet jag inte haha.

Men en sak vill jag ba ta upp,
asså jag fattar inte varför alla är så jävla rädda för den dära svininfluensan.

Lixom det är ju bara en jävla influensa.

Hela världen har ju fan blivit hysterisk.

Men t. ex ingen är typ rädd för att få cancer alla jävlar solar ju solarium typ.

Och tror att dom inte kan få cancer.

Men alla är så jävla rädda för en liten inlfuensa det kan jag inte fatta ??!

Jaja jag ska äta frukost nu så

 

Ses!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0