Hus ?

Tjo Bre!
Igår då gick ja och la mig halv 5,
men på min mobil så stod det att den va halv 6 och jag ba shit jävlar lixom haha.
Sara(melli),max o jag hade typ en tävling hahah.
Men glömde bort att vi ställer om våra klockor ;)
Har kommit hem från visningen, huset var fint.
Det var större än va jag trodde och det såg så mysigt ut.
Garaget va fan banta stort!
Och det är ju en pool oxå såklart haha :)
Har inte direkt nåra planer över vad jag ska göra idag,
så jag kommer väll slöa vid datan -.-
Fast att blogga är väll inte direkt att slöa men jag kommer ju inte bara blogga haha.
Men jag vill ha uppdateringen uppe ;)
Idag blir det grillat mums fan vad jag älskar grillat kött hahah :)

Tjululu..

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0