Jävla jävla jävla jävla jävla jävla jävla!!!!!!!!!!

Hur fan kan det här va sant?! Dom två första som gick vidare va äckliga Camilla och Nicklas herregud förfan!!
men tur att Erika gick vidare Hejjar nu på Erika,Tove och Rabih!!
Och den som åkte ut va:
Jon..
Men Camilla och Nicklas kan ta sig i röven asså!
Jag hatar dom så jävla mycket!
Jag e sååå arg! Men den ilskan kan jag ta me mig till fotbollen imorgon haha så jag spöar skiten ur dom (Haha bokstavligt talat assåXp)och som juryn sa, hon misshandlade låten Hallelujah och att hon verkligen inte va värd den platsen, men usch kunde inte juryn ha tänkt på det tidigare?! Och tagit Clara ist!?!!!!!
Nu börjar ju fredagsfinalerna;)
Men vi ses jag kanske ska se på nån film nu pusspuss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0