Okt. 7, 2009

Hello!
Today it's Wednesday!
Det va ju sovmorgon kan man säga till halv tio lr asså vi börjar ju då varenda onsdag;)
Jag skulle ha hunnit blogga imorse men det var bara det att jag inte orkade.
För varje dag som går vill jag bara mer flytta diit!(asså huset i värmdö jag har pratat om).
Och det är inte bara sjönära utan en bit bort finns det en strand man kan bada på oxå.
Det finns inte bättre, och jag är helt kär i badrummen Xp
Och köket :P
Förutom en vägg i köket som är skitfult målat (orange)
men det kan man ju bara måla över me en annan färg skit enkelt.
Asså jag skulle göraaaaa vad som helst för att få flytta dit :)
Och det finns två vardagsrum oxå :D Haha ett där uppe och ett där nere, niceeee :D
Imorgon är det kör(tror jag,hehe).
Sen så är det väll någon läxa till imorgon som jag måste göra nu haha men jag har ingen koll alls känns det som men det va för att idag på mentorstiden så gjorde vi nån sorts skriv grejj(hur mycket man typ känner en, och jag fick nån som hette Hampus, haha och jag visste inte ens vad han hette innanXp).
Så då skrev vi inte i våra kalendrar som vi brukar göra.
Men asså jag tycker våran SO lärare är jävligt sjuk i huvudet för det första så pratar han med oss som om vi vore typ tre åringar!! Och sen så idag fick jag göra ett läxförhör, och jag skulle skriva 23 länder(skriva ut dom på en karta) och kunna 5 platser på södermalm men iaf, Jag hade skrivit ut 29 länder jag såg inte att det stod 23,så jag skrev alla jag kom ihåg från europa kartan, och det blev alltså¨29 länder men när jag skulle lämna in den då sa jag det att jag hade gjort 29 länder istället, och då sa han att han inte orkar rätta haha vilken bög han e ju fan lärare ?! och de ska ju fan inte göra nåt om man skriver fler det är ju bra om kan mer, och sen så hade han inte ens rättat tjugotre han rättade inte alla vilken jävla idiot!!

Se ya later, aligator! Xp <3


Kommentarer
Postat av: Sara

mm:) väldigt fint hus!! :)

Var försiktig med vad du önskar bara ;)

P&K<3

2009-10-07 @ 19:52:35
URL: http://mittlivsomsahh.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha det e ju sant men nästan vad som helst ;) <33 :)

2009-10-07 @ 21:58:05
URL: http://nannaws.blogg.se/
Postat av: Sara

Exakt :) NÄSTAN! <3<3

2009-10-07 @ 22:32:58
URL: http://mittlivsomsahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0