skorna

Här e skorna men jag kan faktiskt säga att skorna
är inte snygga på bilden alls men i verkligheten är dom det.
Annars så skulle jag ju aldrig köpt dom ju haha.
Asså det va fett weird vi åkte ju runt överallt först till globen sen till farsta och sen till sickla
Men i alla fall i farsta då råkade jag ba komma in någonstans och jag ba wtf är det här för nåt det va nått helt nytt, det va nån jävla ingång me massa nya affärer :S Men det va riktigt snyggt där man såg att de va nybyggt.
Och när vi skulle åka först till globen så var det helt jävla kaotiskt, det var kö så in i helvete.
Men nu har jag fått reda på att det var nått i globen som hette walking with dinosaurs.
Vad det nu är för nåt ?
Och sen till sickla och yes där hittade man mkt!:)

Och ni ser ju att jag har ändrat lite på texterna och så, storleken och stilen.
Tycker det är såå mycket bättre nu.

See ya!<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Yes , I know.. super på sickla ;)<3

2009-10-24 @ 22:37:56
URL: http://mittlivsomsahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0