Åsö here I come!

Heejheej!! Ni vet väll att idag var ju sara o jag på våran provdag i åsö fast jag går i 7c och hon e 7h och vi har bestämt för att börja där, asså den skolan är skitbra ju imorgon så ska vi på ett läger(asså 7c) Och dom i klassen e så shyssta!! Så jag ser framemot imorgon :) Och det e en tjej som heter Lina hon är jävligt snäll och skitrolig hon pratar väldigt mkt:)  jag gillar såna människor =) asså jag kan typ inga namn hehe asså det är jobbigt men dom namn jag typ kommer ihåg är, Lina, Leonora(tror jag hon hette),Leo,Sebastian,Emelie(vet inte riktigt hur namnet stavas), Hihi dumma jag kommer inte ihåg mer, fast ingen presenterade sig typ satt jag vet inget namn typ men vissa kommer jag inte ihåg.. Klassen tkr jag e iaf skitbra!!
Ni vet den dära sebastian som jag ropade upp nu i texten han e skitlik en från engelbrekt som gick i pararellklass när sara o jag gick där.. Och vi satt vid samma bord på träslöjden och han o hans kompis var sjukt störda.. haha och att han heter samma.. så jag tror verkligen att det e han.. ahha man kan´ju fråga haha men de vågar jag inte...jaja men iaf efter skolan så åkte jag till sandsborg för att möta upp mamma o vi skulle lämna alla böcker till enskede(bajs) skolan och hämta mitt lås så hej då jävla enskedeskolan o ät ditt bajs jävla dinosaurie hoppas jag slipper se dig!! Så byebye enskede and hello åsö! :P
Och efter lunchen så följde jag med lina o nåra andra dom gick runt o kollade i alla möjliga affärer haha.. Det var kul och så prata vi lite.
Outfit kommer nog lite senare men här e en bild så man kan se lite iaf..

Jag måste packa snart för imorgon efter lunchen så åker vi ju det är typ där vid flaten så man kommer ju kunna bada :) Och gympa imorron på morgonen.. Jobbigt på morgonen lixom haha 8.10 börjar jag..
Så vi ses senare för det e ju självklart att jag kommer skriva mer idag !:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0