Har skitont i benen

Hejheej jag sitter och kollar på kändisdjungeln innan det var det idol oh det kollade jag ju på såklart ;P
Innan det hade jag träning det var kul, jobbigt.. Känner verkligen att jag gjorde allt vad jag har både på idrotten och träningen och sen på träningsmatchen vi hade så gjorde jag ett mål tyckte det  va ett ganska coolt mål hehe jag ska inte skryta då men, det var typ som en glidtackning  hårt skott och det kom upp ungefär i krysset :D
Men nu har jag ett problem JAG HAR ONT I BENEN!! Jag sprang o sprang tog bollen dribblade som på idrotten jag stod i stort sett aldrig stilla..
Men ja vad ska jag snacka om nu da ? O juste förlåt märker att jag har börjat uppdatera mindre, måste bli bättre ;)
 Hihi jag hittade nyss en bok från mitt dagis med massa bilder o så och här e en bild på sara o mig :P Och under bilden stod det en text :Att måla sig tyckte du va roligt.
Helst av allt skulle du målas till prinsessa, men här har vi fångat dig på bild när du är en clown..
Haha men jag är lessen för bilden men det är jäkligt svårt att ta kort på en bild haha XD
och häre e en bild på mig skit ful så det skulle inte va så konstigt om du skulle skratta nu!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0