idol är slut :( bläää

Idol är slut och nu är det kändisdjungeln.
Men jag får lite damp Xp för att dom visar imorrn vilka som går vidare och vilka som får åka hem det får jag damp på för jag vill ju såklart veta!! Gaah XD
Hmmmmmm....
I'm sorry men jag vet bara inte vad jag ska skriva åhh neej nu kommer det hära bli ett tråkigt inlägg oxå...
Hmm.. ja tror nog jag ska ta och läsa en bok för en gåns skull haha(jag kan säga att det va as länge sen)
och då kan ja ta me boken till skolan imorrn för det är ju hela skolan läser ;P
Men då behöver jag verkligen hjälp haha jag har så jävla många böcker i min bokhylla från min bokklubb typ man fick böcker en gång i månaden men jag har faktiskt inte läst nån av böckerna jag fått kanske en menXD haha
jag ville typ bara ha sakerna man fick med XD hihiih konstig e jag men i love things hohoh xD


men aaaaaaaja cya<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0