Idol börjar 22.40

Hejsan igen;P

Ja nu är det oskyldigt dömd, och idol börjar 22.40 igen sen ;)
Men nu hade jag tänkt att berätta om min dag :P
Först så började det med att vi skulle åka från tallkrogen,
sorry men det va nog sista gången jag gör det, det kändes så jävla onödigt Xp
A men iaf väl på tunnelbanan så typ stod den stilla ungefär över en kvart
lr asså den stannade väldigt ofta och
stod stilla länge för det var typ nåt framför t-banan så vi fick vänta på beskad att få köra o
det kanske va ungefär en kvart, så vi kom precis dit halv då vi börja.
Så jag började springa då, faktiskt så gjorde det inte ont alls!!
Kan det va ett mirakel ?:D
Men för att va helt säker så ska jag nog dra ut och springa nån dag,
och se om det gör ont så jag vet om jag kan va med på cupen i helgen lr inte,
men förhoppningsvis så kan jag :D
Det har inte hänt så jättemkt idag i skolan,
på lunchrasten så fölljde jag med Spyke och Andréa till en park :P
Så vi va där innan B-språken började :P
Det va väll allt och förresten imorgon ska jag va med på kören :D
Den börjar då vi börjar så
då går jag på kören istället för is-passet.
Ska möta upp Leonora först vid skåpet för
jag kommer inte ihåg vart musiksalen ligger haha glömska lilla jagXD


Bilden ful, ful, ful, ful!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0