Läskigt XD

Haha hejheej!Xp
Ni som såg idol, ni såg väll vad som hände när det var Erikas tur asså gu jag höll ju på att dö jag trodde verkligen på att hon inte gick vidare,
fast sen visade dom om och då fick man se allt som hände och då visade dom att hon gick vidare,
fan vilken lättnad då hahaXD och Clara gick ju vidare woho!!:D
Nu är det kändisdjungeln och ja vad ska jag göra nu då, se på kändisdjungeln ?
vet inte........
Jag gör väll det då men det börjar bli lite tröttsamt varje dag slutar alltid med idol sen kändisdjungeln sen blogga o blablabla...
Finns det nått annat man kan hitta på ?

Haha ja vet, jätte passande bildXD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0