Ligger i sängen!!

Hejheej!!
Idag har det varit en helt vanlig dag, efter skolan fick jag skynda mig skit mkt till fotbolls-träningen, men ja kom ju ändå försent fast det e ju självklart eftersom ja sluta halv fyra och träningen börja fyra och jag går ju i åsö så jag får ju åka tunnelbana o så.
Men när jag kom till träningen kände jag verkligen att det var onödigt för jag hade fasansfullt ont i benen(konstigt att jag inte kände det tidigare) och hade ont i huvet , och mådde illa!!!
Fan vad jobbigt asså, känner verkligen inte för att gå till skolan imorrn, men vi får se vad mamma säger...
Jag känner mig inte frisk iaf!
Direkt när jag kom hem från fotbolls träningen så var det middag, och nu ligger jag här i sängen bloggar och FRYSER!!
Men jag e ändå så gott som tvungen att gå in i duschen och duscha snart..  

Men vi ses mina älskade små readers!! Hahah skojja, visst e jag såå tråkig.. haha dessutom skrattar jag åt mig själv!                                          



//<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0