Oh yees!

Hejheej äntligen säger jag bara!!
Jag har äntligen fixat klart med headern, men tkr ni den e ful ?
För isf byter jag tillbaka, det är upp till er.
Men den förra som jag visade er här det blev cp med storleken så jag blev tvungen att göra en ny!!
Jobbigt va ?
Hahah jag som hade suttit med den första headern hela dan o fixat med så blir man tvungen o göra en ny ?
Och typ i helgen ska vi ta ut massa grejjer o morfar ska typ komma o hjälpa till, asså vi ska ta ut sängen o ställa den nere i vardagsrummet, vi ska typ tömma vårat rum :P
Så Alexandra o jag kommer få sova här nere :P Det låter ju mysigt :P
Och för att sedan fixa vårat rum :D
Det ska bli så fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0