Replay :P

Tjabba!
Sitter och lyssnar på en bra låt yey!:P
Det jag har gjort idag e väll kollat på tv gosat med gullungen(kaninungen)
ätit middag och nu sitter jag o väntar på att idol ska börjaXp
Men iaf låten som jag lyssnar på heter *REPLAY*
Lyssna skit bra eller det tycker jag i alla fall!
Och juste kom på en sak, har oxå sett på charmed såg det sista usch och det är så sorgligt för jag vet ju att det inte finns fler avsnitt :( men jag vill ju se mer, fast istället så ser jag om alla då om och om igen XP Men jag säger bara ni måste se CHARMED det är den bästa serien som finns!! och när prue dör usch nee det är hemskt, oops om ni vill se den kanske jag har avslöjat nåt heheXD Fast ni e ju så tråkiga :( Ni vill ju inte se dom blää på er!! 


Ser ni att jag har lockigt hår ? Lockade det imorse :P
Kanske inte syns lika mkt längre men det var det imorse Xp
Men vi ses efter Idol lr när det är reklam :P Hur som helst vi SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0