Kom hem i förrgår

Hej Pluttar!

Om ni bara visste hur jävla underbart jag har haft det.
Jag var nära att förlora mig i mig själv men efter den här
resan är jag så mycket säkrare på allting.
Jag är som född på nytt.
Jag känner mig bara helt enkelt bäst.
Något som jag gillar och det är att jag kommit närmare min
syster efter alla dessa år har vi alltid bråkat som fan.
Men nu kan jag säga er att det var länge sen.
Men jag saknar Cypern som fan ska ni veta.
Om ni vill åka till Cypern så kan jag tipsa om ett jävligt bra
hotell och det är Sunwing Resort som ligger i Ayia Napa.


Igår klippte jag mig plus slingade håret.


Men imorgon ska jag göra något som jag verkligen
ser fram emot. Ska pierca mig i naveln :D


Kommentarer
Postat av: elina

du verkar haft det mysigt i cypern iaf :d

2010-08-19 @ 17:53:04
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0