Myskväll

Hola amigas! ♥

Har vart hos Lisa och kollat på en film som heter Wanted.
Siri, Sara, Hanna, Stellan & Joel var där också.
Sen efter filmen asså trodde jag skulle somna.
Sen började man väl dra sig hemmåt efter man kollat
på när Lisa och Joel spelat biljard klart.
Jo men det var mysigt, imorgon ska vi
grilla i tanto jävligt mysigt asså.
Haha jo juste jag ber er att se på Vampire Sucks
den är verkligen jätterolig.
Höll på att dö av garv när jag såg den för de som inte
vet så är det en parodi på Twilight.
Haha något som jag verkligen gilla va när lite av Dear John
var med eller a ni fattar när ni ser den.
Och slutet äger ju haha fan vad rolig verkligen värd att se!
vampires_suck.jpg vampires suck image by ramifede


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0