Be prepered

Varför snacka skit, den personen får ju ändå reda på det?
Varför ska man ens göra det när man kan bli älskad av alla.
Det ända man blir är hatad, för när man snackar skit då
är man bara så jävla falsk så det inte ens går.
Det visar verkligen väldigt starkt vilka som är falska och äkta vänner.
Tack till dom där små tjallarna, verkligen.
Om man inte hade dom skulle man inte veta vilka som var falska och inte.
Mitt år har vart sämst, och verkligen min bästaväns också.
Känner bara på mig att det kommer bli bäst för oss två nästa år.
Medans vi ser alla andras perfekta år rasa samman.
Så var beredd, vad som helst kan hända dig nästa år.
Saknar verkligen alla galna kvällar med er.
Om det är något som ska förbättras nästa år så är det att träffa er oftare.
Fan jag saknar er som in ihelvete, det har känt så jävla tomt
men nu vet jag äntligen vad det är. Tänker inte ge upp och tappa konatkten.
Vem fan vill ge upp en sån fin vänskap?
Jag är verkligen arg på mig själv att jag inte tagit intiativet att
ringa er, men det har vart mycket som hänt operation och allt.

Hey guys I die without you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0