Betygen inskrivna då..

Nu är jag nästan helt fri haha, ne men vad fan ska man
göra denna vecka när betygen ändå är inskrivna?

Var upptagen hela helgen, Sara och Siri sovde över, Mathilda var
där ett tag och sen på söndagen så var jag helt upptagen med
att göra massa små uppgifter som skulle lämnas
in igår sista timmarna sen skulle dom skriva betygen.
Så vi fick sluta 10.50 igår, typ som komp ungefär.
Så jag och Sara drog till Skärholmen, köpte en jul och nyårs klänning.
Men efter flera timmar när jag kom hem höll jag på att dö.
Var så jävla slut i mina ben speciellt i ena benet.
Hade ju helt enkelt överansträngt det så nu är jag hemma
för benet orkar inte gå till skolan idag haha.

Finaste människan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0